IbiochMiku

Taido!^^

Av Ibi och Miku - 2012-02-22 16:14

Moshi moshi allihopa!^^ Idag är det Taido för mig 18:30-19:30! Wohoo! Bara det att jag fick en väldans träningsvärk i benen! Så pinsamt!!! Men hoppas jag inte skämmer ut mig totalt! Men jo det gör jag nog iallafall...hehe., Men nu ska jag se Beelzebub episode 5. Och om ni undrar vart jag ser min anime så är det här  : http://www.animefreak.tv/watch/beelzebub-episode-5-online

(Nu är det där direkt till episode 5 av Beelzebub då) Men gillar ni inte den så kan ni se annan anime där också! ifall ni vill läsa manga, gå in på  : http://www.mangahere.com/ ( de är framsidan, så bara att söka på den manga du vill läsa!)


Men nu hade inte jag mer att säga tyvärr ^^ så hejdå och ha en fortsatt bra Onsdag!^^   (Några olika Taido slag/sparkar, men det fick inte vi göra. Bara sista på Hen och nästan hela Sen^^)

  (Han står i ställningen Gamai, de fick jag göra på första träningen^^)

// Miku

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards