IbiochMiku

Boring....

Av Ibi och Miku - 2012-02-21 09:26

Moshi moshi^^ Idag ska jag på tråkigt möte.....jag sitter i bilen och läser NARUTO 4. Det är ju roligt. Alltså faktiskt älskar jag att åka bil! konstigt jaa xD det borde bara vara bättre musik på radiostationerna så vore de helt perfekt! Men aja. Gör ett inlägg sen senare om jag hinner^^ Och just det!! Jag skrev ju om att jag ville börja på kampsporten Taido. Och igår var jag och min syster på det och det var jätte roligt!!!!!! även fast vissa saker var svåra. T.e.x hjula är jag urusel på och framåt kullerbytta! det var omöjligt att göra en sådan mjuk och fin kullerbytta. Men bakåt som jag ALDRIG kunnat gick hur enkelt som helst! & jag kom ihåg ställningen vi tränade på!! "superstolt". Det heter Gamai. Och det var en tjej som tyckte jag var duktig! "dubbel stolt" och tränaren var också snäll, trevlig och förklarade bra. //Miku

 
 
miss dior

miss dior

22 februari 2012 12:43

Följ mitt liv som Miss Dior.
Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, en egen stil - tips. Tatueringar och piercingar.
Självklart finns det både bilder och videos
Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet!
http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/

http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards