IbiochMiku

My Monday

Av Ibi och Miku - 2012-02-20 10:49

Moshi moshi allihopa! Idag är det måndag igen, och jag har inte super mycket att gära idag faktiskt...men Såhär ser väll min dag ut ungefär då^^


06: 30: Klockan ringer. Jag segar mig upp.


7:00 Jag fixar mig.


7:25(ca) Jag går ner för att äta frukost


8:00-10:00 Jag gör typ inget, eller jo gör oftast mitt blogginlägg :) . Fast idag tecknade jag lite på min bild-läxa :) (...har tråkigt, lyssnar på musik..mm)


11:00-12:00 Jag ska äta lunch, Tuscha och färglägga min bild-läxa.


13:40-15:? Gå till skolan och ha lektion. Idag kanske det blir matte, Engelska eller Svenska....Jag hoppas på Engelska :)


15:?- 17:00 Jag gör lite allt möjligt..hehe möjligtvis äter vi middag vid ca 17:45 eller 18: 00...


20:35(ca)-22/21:00 Jag försöker sova, men det misslyckas oftast så jag ligger uppe och lyssnar på musik och fixar med mobilen hehe...


Så ser väll ,im da det i grunden ut....sen kan ju saker ändras, att jag gör annat, inte gör något av sakerna..mm


Men nu ska jag kolla på Beelzebub avsnitt 4!^^ Det är något som blivit som en tradition...skriva blogginlägget, sen kolla på ett nytt avsnitt av Beelzebub...kanske borde inviga mellan 11:? till

* Kolla på anime-timmen!* Ganska briljant om jag får säga det själv hehe^^


// Miku



 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards