IbiochMiku

Beelzebub episode 2!

Av Ibi och Miku - 2012-02-19 12:31

Moshi moshi och godmorgon^^ Jag skrev ju om animen Beelzebub i mitt förra inlägg, och jag kollade på den och det blev måånga skrattanfall kan jag säga ^^ SÅ jag tänkte ta och kolla på episode 2 av Beelzebub^^ sen om jag hinner ska jag se Mahou Sensei Negima episode 6, men jag tror inte jag hinner... Men jag fick en jätte rolig bildläxa i fredags som jag tänkte ta och göra färdigt(Jag gjorde skissen i morses) Den är så rolig! De lovar jag^^  Men nu ska jag se Beelzebub och slappa resten av dagen tror jag xD Till lunch blir det också rester från igår, Tacos! Mumsii!! ^^ Men uppdaterar om jag hinner^^


  Beelzebub& Oga   

Furuichi, Oga & Beelzebub!^^

 


// Miku

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards