IbiochMiku

Sorry!

Av Ibi och Miku - 2012-02-15 08:32

Moshi moshi!

Jag har inte kunnat blogga på jätte länge på grund utav att datorn krånglat väldigt mycket. Jag försökte hitta en blogg-app också, men hittade ingen. Och mitt internet på mobilen är så himla segt! och de blir inga fina inlägg på mobilen heller...bara tråkiga små uppdateringar. Så jag väljer att göra fina inlägg på datorn. Även fast det kanske inte blir så ofta...men får försöka göra flera inlägg^^


 

Åh! Hittade nyss att man kunde göra sådana söta flipbooks på glitterfy.com. Så gulligt!  Älskar dem!! Jag glömde ju säga Glad alla hjärtans dag igår, så jag ger er alla en stoor alla hjärtans dag kram nu istället!


Glad alla hjärtans dag!!


Och detta video klipp blev jag tipsad om och det är jätte bra! ifall ni vill lära er Ryska. Som jag vill^^

Jag ska se om det finns en sådan fast Japanska också^^



// Miku

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards