IbiochMiku

C-ute!^^

Av Ibi och Miku - 2012-02-08 14:05

Moshi!^^ Idag har det varit en väldigt rolig dag faktiskt. Jag och pappa gick en lång promenad med hundarna= såå härligt! även fast det var kallt. Men jätte kul! Vi var ute och gick/joggade i 2.5 timmar!

Men alla tyckte det var kul. Men vi var lite trötta sen^^ när vi kom hem var klockan halv 1(!) Då åt vi lunch. De blev lite lagom gott., rester. Men goda rester. Jag åt våfflor med jordgubbssylt. Mums!


Men jag följer också bloggen sweetstuff.se

En väldigt bra blogg om japanskt mode, lolita fashion, japansk kultur, manga, japansk musik och anime.

Där fanns ett jätte bra band också!^^ Som jag gillar(Okej jag såg det idag och har hört en låt, men den är jätte bra! Momoiro Sparkling heter den och den är också en av deras bästsäljande singlar som är med i albumet Dai 7 Sho "Utsukushikutte Gomen ne". Jag ska försöka hinna lyssna på alla låtarna och ladda ner dem till min mobil(måste gå! måste gå!) och ska testa att ladda ned låtar av Hikaru Utuda också. (Det gick inte igår)


Men videos av C-ute


Och Kyary Pamyu Pamyu's Pon Pon Pon. Den är också lite halvt galen och flummig, men det är bra!



// Miku

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards