IbiochMiku

Mahou Sensei Negima!

Av Ibi och Miku - 2012-01-28 13:41

Moshi Poshi. Vad jag nu fick Poshi ifrån? Jo jag har läst om K2 serien, och Lin Lee i den säger alltid typ: Förlåt-pörlåt, store-porebror...mm Men strunt i det! Nu ska jag kolla på den super braiga animen(och mangan), Mahou Sensei Negima! Episode 3. Jag kollade på episode 1&2 igår! Rekommenderar den!. En bra sida där du kan kolla på GRATIS anime är: Animefreak.tv 

Vill du läsa manga? Kolla in mangahere. com. Den är såklart också gratis!

Så bra!

Men idag ska min bästis komma och sova över!^^ ska bli roligt, men hon kommer inte förräns vid fem-tiden. Men vad gör det? Det bästa är ju att hon kommer över huvud taget!

    


Ett klipp med Negima från Youtube.com(men det är inte det riktiga, den finns på Animefreak.tv)

Eleverna i Negis klass.(Negi är med på bilden, längst ner till vänster. En kille med rött hår& grön kostym)

Mahou Sensei Negima episode 3. Engelsk text, Japanskt tal.(Jag hoppas videon kommer upp. Jag har aldrig lagt in videor förut, så hoppas det fungerar!. 

Kram! Och ha en fortsatt undebar Lördag! Jag ska ha det iallafall, försöka!^^


// MIKU

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards