IbiochMiku

Graffitti!

Av Ibi och Miku - 2011-12-15 08:26

Moshi moshi. Ohayo gozaimasu^^

Idag eller igår fick jag rita upp min graffitti bilduppgift på ett A1 papper! Det blev jätte coolt!^^

Och sen ska jag få poskapennor av bildläraren sen, de skulle tydligen vara jätte bra, och sen så ska jag bara färglägga och kaboom så är det klart! Ska bli kul att se resultatet, kanske lägger upp den här. Om den blir bra förstås hehe. Men det gick mycket snabbare än vad jag trodde faktiskt. För han kopireade skissen till ett overhead-papper(det heter säkert inte så, men vi kallar det det) och då tog han fram overheaden och så lös hela min blid upp på väggen! Och sen så satte vi fast ett papper på väggen och justerade så att bilden kom innanför pappret. Och sen var det bara för mig att rita konturerna, men det var tur att jag var snabb för då kunde jag rita dit innankonturerna också. (Det ser  ni vad jag menar när jag visar upp bilden. ) Annars hade jag inte hunnit det.

Och idag ska jag troligen ha matte...kanske SO också och en del engelska kanske....inte svenska tror jag, men vi får se.

Men den här graffitti målningen var riktigt cool! Den finns i Düsseldorf i Tyskland.

 

Bye!^^

// Miku

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards